[Csaladtortenet 2] 1 VH olasz utkozet helynév kiolvasás

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2017. Nov. 17., P, 23:15:53 CET

Kedves Listatársak,   a  87 és 88 bekezdések  Olaszországi csatatér
helynév  pontos betuzés-hez kérnék segitséget.
 És  vajon  a ketto csatatér azonos lenne ?  - nevuk  hasonlonak tunik??
  Vagy talán  kozel vannak egymáshoz, (e 2 csatatér?).   Es ha lehetne:
pontosan kik harcoltak ott?? (a 101-eseken kivul).

 Minden kibetuzési  variaciot probáltam, nem tudtam azonositani az olasz
parti helyiségekkel

 Segítségeket  elore is köszönöm,  Judith Korodi