[Csaladtortenet 2] "döglött Akták"

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2017. Nov. 17., P, 23:19:31 CET

Mintha Debrecenben találkoztam volna ezzel a névvel.
Mivel több mint fél éve pörgetem őket, fogalmam sincs milyen típusú akv-ben
és melyik évben. Továbbá fenntartom a tévedés jogát! :)

Nagyvárad és környéki személyek gyakran kerültnek kapcsolatba Debrecennel akv-i szinten is.
Tudom így nem túl nagy a segítség, de egy lehetséges irányt adhat... bár Debrecen nagy falat.

Üdv, Sanyi