[Csaladtortenet 2] 1 VH olasz utkozet helynév kiolvasás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Nov. 17., P, 23:56:09 CET

>  87 és 88 bekezdések  Olaszországi csatatér
> helynév  pontos betuzés-hez kérnék segitséget.

A 87-es nem Olaszország, hanem Galícia, tehát a két harctér nem ugyanaz, és még csak közel sincsenek egymáshoz.

Én úgy olvasom, hogy Stebna, Galícia és Streta di Pruce, Olaszország.

A galíciai helység talán Istebna, Lengyelország? Az olasz helységre nem találtam semmit.

Hogy kik harcoltak hol és mikor, arról nem tudok semmit. Talán a wikipédiával lehet kezdeni.

Juli
/\ /\