[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 77 kötet, 20 szám

koczy koczy at sze.hu
2017. Nov. 20., H, 15:40:20 CET

Kedves Magdi!

Az R.V. Relicta Vidua, azaz ozvegyasszony. Talan a "Vir" az Vid es
Viduus, azaz ozvegyember? A Vir maga ferfit jelentene...

Mitol szlovak ez az anyakonyv? A Magyar Kiralysag teruleterol, a
Felvidekrol van, egy olyan idobol, amikor a "Szlovakia" fogalom meg
gondolatban sem letezett...

Udvozlettel:

Koczy Laszlo