[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 77 kötet, 20 szám

dr. Csuti Elemér Gábor csutielemer at antennanet.hu
2017. Nov. 21., K, 07:35:39 CET

Melinda,
kérlek ne terjessz ilyen valótlanságot, uis nem hívja így mindenki csak a
súlyosan alulképzettek, akik ostobaságukkal segítenek történelmet hazudni
egy amúgy szinte tokkal-vonóval /incl. címer, himnusz/ ellopott országhoz.
Emlékeztetnélek arra, hogy az anyakönyvek 400 évének elszlovákosítása
érdekében elérték azt is, hogy a magyar helységneveket vegyék le a mormonok!
Ha vki magyarul ír -mondjuk ide-, akkor alapvető kívánalom, hogy magyarul
használja a helységneveket is! (A magam részéről nem szoktam segíteni, ha ez
nem így történik.)

Üdvözlettel,
dr. Csuti Elemér Gábor