[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 77 kötet, 20 szám

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2017. Nov. 21., K, 09:54:11 CET

Tisztelt Dr Csuti Elemér úr ! Még az erős magyarság tudat se indok arra, hogy bárkit megsértsen, és ostobának tituláljon.Meg kell védenem Melindát, mert igaza van, amikor arról ír, hogy itt nem történelmi tényekrőlvan szó, hanem arról, hogy ezeket az anyakönyveket miként tartja nyilván az FS.Az a jó tanács, amivel a kutató megtalálja amit keres, mert hiába írja be a katalógusba, hogy Besztercebánya, ha csak úgy található meg, hogy Slovakia, Banská Bystrica. A kutatók biztosan örülnének, ha valaki - akár Ön is - készítene egy magyarosított listát az FSszlovák helységneveiről. Ha valakit érdekel szívesen megosztom azt ami nekem kész van. 930 sor, de kellene hozzá egy lektor.Ha ön vállalja szívesen átküldöm. Beszeda Laci AbrahámovceÁbrahámfalva
BystranyÁgostháza
Závadka nad HronomÁgostonlak
Dolní OhajAha
BakaAlbaka és Felbaka