[Csaladtortenet 2] FS tools

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2017. Nov. 21., K, 17:50:44 CET

Kedves Pista

Köszönöm a választ. Az FS tools-szal a gyűjtemények keresésében lehet
letölteni a listát, a településekről és azon rajta van a filmszám amit a
programban meg kell adni és azáltal lehet letölteni az anyakönyveket. a
Klak település népszámlálása nem volt fent, de aztán sikerült megoldani.
Közvetlen az FS-en megtaláltam a filmszámot és így már le tudtam tölteni,
az FS Tolls-szal ;)

üdv Dani