[Csaladtortenet 2] kántor család, foglalkozás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Nov. 21., K, 22:16:14 CET

Kedves György!

Köszönöm a jó tanácsot és az ötletet! Szerencsére Alpár földesura a váci
püspök volt, így a váci püspöki levéltár jó eséllyel tartalmaz akkor valami
információt az ősöm személyéről. Készült Alpárról egy nagyon jó kiadvány a
100 magyar falu sorozatban, de sajnos a kántor személyéről nem írtak benne.

A "cantor" beírások között egyszer "L. cantor" szerepel. Itt vajon mit
jelenthet az az L. rövidítés?

Köszönöm.
Üdv,
Balázs