[Csaladtortenet 2] Cecília

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2017. Nov. 23., Cs, 06:46:35 CET

Kedves Zoli!

A MACSE anyakönyvi adatbázisában nem szerepel, valószínűleg még feldolgozás alatt van. Talán egyszer rákereshető lesz. A férjét megtaláltam,ezt csatolom. Valamint a fiai házasságkötési anyakönyvek alapján 1913.06.21-én még élt, 1932.01.13-án néhainak írták. Az FS polgári anyakönyvei közül kellene keresni Budapest II. kerületében.

üdv

Ildikó