[Csaladtortenet 2] Fw: segítségkérés

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Nov. 26., V, 00:09:21 CET

Kedves Zoltán!

Ha megnyitod a linket, ott látszik 24-es számon "Zelecz János" nevét. A
linken az 1767-es úrbéri összeírás látható, ezzel csak azt akartam mutatni,
hogy már akkor élt Czelecz család a településen. Majdnem 100 évvel ükapád
előtt, szóval valószínűleg ez a János és a György, akit te találtál,
lesznek az ükapád ősei, rokonai.

Balázs