[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Babcsányi István babciani at gmail.com
2017. Nov. 28., K, 00:16:20 CET

Hááát...
Rotarius lesz az. Kerékgyártó.

Üdv

B.I.

-----Original Message-----
From: Anna Gősiné Greguss [mailto:ggacs4 at gmail.com]
Sent: Sunday, November 26, 2017 10:19 PM
To: Norbert Jeszenői
Cc: Családtörténet
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Kedves Norbert!
Én is notarius-ra tippelnék, az elején talán P-vel, ami lehet a publicus
rövidítése (notarius publicus, közjegyző).
A plébániára Matyasótz a tippem (nem tudok latinul, úgyhogy a pontos
ragozást nem tudom a végén). Nekem sokat segít ez a latin-magyar online
szótár: https://dictzone.com/latin-magyar-szotar/
A vőlegény neve Holtzman, egy n-nek nézem.
Üdv,
Anna