[Csaladtortenet 2] USA

Dóra A. dora.auffenberg at gmail.com
2017. Nov. 29., Sze, 20:22:41 CET

Kedves Listások!

A mellékelt fotó alapján próbálok közelebb jutni a megfejtéshez. A kép
1948-ban készült, a hölgy 1910. május 26-án érkezett New York City-be, a
Pannonia nevű hajón, akkor még hajadonként.
Ő Kaáli Veron, született 1894.08.25., Kál/Kaál -ban. 15 testvére volt, azok
gyermekei közül még élnek néhányan.. Férje Csóre/Csóré János, fiát is így
hívták, Ő van még a fényképen. Sajnos sem a házasságkötés helyéről,
idejéről, lakhelyről, munkahelyről nem tudok adatokat.
Halálozási, temetkezési keresőben is kutattam, igaz, hogy nem fizetős
oldalakon, negatív eredménnyel.
Az autó rendszáma nem jól látszik, de talán a PX az Phoenix lehet, Arizona
fővárosa..(?)
Az autó talán Chrysler gyártmány, DeSoto, vagy csak hasonlít??
Hát eddig jutottam, kérem a segítségeteket.

Üdvözlettel:
ADora