[Csaladtortenet 2] Segítség kérése Arcanum előfizetéssel rendelkezőktől

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2017. Okt. 3., K, 16:57:47 CEST

Lakatos Ferenc írta: Feleségem Pivoda őseinek a nyomára bukkantam, de sajnos
előfizetés hiányában nem tudom megnézni az oldalakat.

ARCANUM-ból...
1. link:
Okiratmegsenmmisítés - Garzó György nevére Pivoda Tódor dombegyházi lakos
nevéről 1929.01.31-én átruházott sárga kanca hóka lováról szóló marhalevél
semmis.
2. link:
Körözött egyén Pivoda György 28 éves gáji (Arad vm.) születésű görög keleti
vallású, szülei: Pivoda Tódor, Kiss Julianna
3. link:
Csanád-Arad-Torontál vármegye alispánja körözést adott ki 1930-ban Pivoda
József és Pivoda Tódor ellen

További örömteli kutatást!