[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Okt. 4., Sze, 11:45:52 CEST

Kedves Dániel,

1825 január 31-én van a kérdéses házasság. Az indexek esetében sokszor
fordul elő téves hivatkozás - ez esetben is félig meddig.

Martin Schlapansky Sohn des Simon Schlapansky 1/2 L.(?) in L/Budkowitz(?)
und dessen Gattin Rosalia geboh[rene] Mathias Mach 1/4-lers v[on]
B/Ludkowitz(?)

Theresia, Tochter des Wenzel Lustig Häuslers in Hr..schitz und der
Catharina gebohrene Mathias Bielza(?) Inwohners v[on] der Nro. 40

Elég randa írás, így van benne bizonytalanság... de ezt látod is a (?)-ből

Üdv
Krisztián