[Csaladtortenet 2] Kérés

Judit Gelei macsepenztaros at gmail.com
2017. Okt. 5., Cs, 14:17:01 CEST

Kedves Kutatótársak! Kedves Lengyel Éva!

A történelem segédtudományai sorozatban Kolléga Tarsoly István - Kovács
Eleonóra - Vitek Gábor  szerkesztésében 2012 és 2015 között jelentette meg
a Tarsoly kiadó  Geneológia 1-2-3 kötetét, felölelve és alaposan körbejárva
a genealógia (=családkutatás) és a történelem széles vonatkozásait.
(ISBN 978 963 9570 41 2). Elérhető a Tarsoly kiadónál.

Kis füzetben nagy segítség a családkutatáshoz 1-2-3 című szintén a
genealógia témában próbálja a komoly feladatokat közérthetően taglalni a
szolnoki Aba-Novák Agóra Kulturális Központ kiadásában 2015 és 2017 között
(szerkesztő Ari Ilona, ISSN 2064-0234). Elérhető Ari Ilona Macse tagnál.

Üdv. Judit

2017. október 5. 8:35 Lengyel Attiláné írta, <lengyel.attilane.eva at gmail.com