[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítséget kérnék

Pasa István pasapista at gmail.com
2017. Okt. 5., Cs, 16:27:18 CEST

annyit tudok:

Franciscus k.... cum honesta sponsa mi capillis..stb
az előzőnél pl. a honesta szó után van a név, de pl. a másik oldalon a
..capillis exi... szöveg után...

a két tanu Nicolas Urbán és Michael Csóka, hátha ez is segít

én itt keresném,
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bfather_givenname%3Afran*%7E%20%2Bfather_surname%3Ak*%7E%20%2Bfilm_number%3A630581

az apa nevére keresve, a házasság utáni gyerekeknél...

Üdv, PI