[Csaladtortenet 2] Káld falu

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2017. Okt. 6., P, 10:36:01 CEST

Kedves Aurél!

A tárgyban szereplő monográfiában nem szerepel a Gémessy tábla (H 185). Mivel a szerző feltüntette, hogy Dr. Herényi István munkáit is felhasználta, erős a gyanúm, hogy ez a H 185 Herényi István forrás megjelölését takarja. A közelmúltban jártam a szombathelyi levéltárban, ahol épp néhai Herényi úr egyik családtörténeti kéziratában kutattam. A kézirat tele van H nnn (ahol az nnn egy háromjegyű számot takar) formátumú forrás megjelölésével. A kutatóterem vezetője sajnálattal közölte, hogy a kézirathoz nem lett mellékelve táblázat, ami a jelölésekhez megadná a tényleges forrás megnevezését. Mivel rengeteg információhoz jutottam, most nekem is fő a fejem, hogyan találhatnám a forrásokat. Ha netán sikerülne előrelépned az ügyben, kérlek engem is értesíts.

Üdv, Gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy

Honlap: http://szilvagyi.atwebpages.com

http://szilvágyi.uw.hu/szilvagyiak.html