[Csaladtortenet 2] hány éves lehet a hölgy

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 21:00:36 CEST

Kedves Tünde!

A kép 1877-ben készült, a ruha átmenet a krinolin és a turnűr között,
vagyis korszerű. A hölgy már férjezett: jobb kezén a gyűrűs ujjon
karikagyűrű kísérő gyűrűvel. Vagyis meglehetősen tehetős. A sötét ruha akár
gyászruha is lehet: netán gyermek elvesztése, de nagyon is ad magára, erre
utal a gazdagon díszített főkötő. Mindezért én 25-30 évesre becsülöm.

Üdv. Judit