[Csaladtortenet 2] Igazi rangon aluli házasság 1948-ból.

Beus beusmarie at gmail.com
2017. Okt. 10., K, 18:51:08 CEST

Ajaj, már kezd kibontakozni egy romantikus regény hihi. Az 1947. IV-es
törvény után nem hiszem, hogy a vőlegény foglalkozásához földbirtokost
írtak volna, s ez nem zárja ki azt, hogy előtte nem volt az. Előnévvel,
nemességgel, akármivel, ami a házasságkötéskor már letagadandó dolog volt.
:) Üdv: BBea