[Csaladtortenet 2] Igazi rangon aluli házasság 1948-ból.

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Okt. 11., Sze, 13:59:02 CEST

Nem biztos, hogy ugyan arról a Csima családról van szó a Kempelenben.
Kíváncsiságból belenéztem az anyakönyvbe (Mernye):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6L9H-QC?i=373&cat=382567
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-6GSN-3?i=210&cat=382567
Colonus, serv. stb. Legalábbis D.-t nem írtak eléjük. Ettől persze lehettek
nem igazolt nemesek, sőt később egy-egy ág jógazda.
Meg jóképű is... :)

üdv: Előd