[Csaladtortenet 2] Igazi rangon aluli házasság 1948-ból.

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2017. Okt. 12., Cs, 19:48:14 CEST

A valóságban 1948 végén a Svastics család  Szentgáloskéren "földönfutóvá "
vált, S. Teodóra 15 évesen házasságra kényszerült egy paraszt-gyerekkel:)),
de az utódok közül az első fiú doktorált, mai napig is ismert név.:))
A kastély az újabb rendszerváltás után egy KFT tulajdonába került, ők
újították fel, és hasznosítják.
Üdv,Melinda