[Csaladtortenet 2] nemes Fehér család, Verőce, Vác

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2017. Okt. 12., Cs, 22:11:03 CEST

Kedves Lista!

Egy kis ötletelésben kérem segítségeteket.
Feleségem egyik őse a MACSE honlap molnár-listájában is megtalálható Fehér
Ferenc. Vagy e Ferenc, vagy a fia (mindenki Ferenc volt...) halálát
megtaláltam Verőcén. Ott nemesnek jelölték. Kíváncsian megnéztem a többi
gyerekének születését és ott is jelölték Verőcén, hogy nemes. Vácott nem
jelölték a családról.

A Nógrád Vármegye Nemes családjaiban nem találtam Fehér családnevűt. A Pest
Vármegyés kiadványban igen, de ott nem írtak se a váci, se a verőcei
Fehérekről.

Megkérném a megyei levéltárat az igazolás kikeresésére, de tudnom kellene,
hogy honnan igazolt...

Van valakinek ötlete arra, hogy ez melyik Fehér család lehetett? Vagy hogy
merre induljak ennyi infóval? A család amúgy Vácott lakott már az 1700-as
évek első felétől legalább.

Köszönöm a válaszokat!
Balázs

Mentes