[Csaladtortenet 2] kérés-kérdés

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2017. Okt. 13., P, 13:45:42 CEST

Kedves Listatársak, amíg Járfás Jóska élt, addig az ilyenféle gondjaimban
mindig segített. Konkrétan az aagisview telepítésekor és használatakor új
gépen. Most ez aktuálisan jelentkezett nálam, kb 58-szor letöltöttem, mert
a II.katonai felmérésekhez csak ez jó, de használni nem tudom.
Jóska annak idején azt mondta, h. mivel asztalra telepítettem, először arra
klikkeljek, utána a keresett megyére, és ez be is jött. Most a saját
mappában van az 58, de nem csinálnak semmit, a kataszteri térképek meg
újabb letöltést kér. Tud valaki segíteni? Köszönöm, ha igen.

Üdv, Melinda