[Csaladtortenet 2] konferencia

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2017. Okt. 13., P, 20:07:11 CEST

Kedves Ilona és minden Szervező, Előadó!

Nagyon jól éreztem magam
a szolnoki konferencián, gratulálok a szervezéshez!

Köszönjük a sok
érdekes előadást, a workshopokat, az ellátást!

Délután a bőség
zavarában voltam, alig tudtam választani a foglalkozások között.

Üdvözlettel és hálás köszönettel:

Szemán Jóska

On Wed, 13 Sep
2017 21:07:27 +0200, Ilona Ari wrote:

> Kedves Listások!
>
> Az
október 12-én megrendezésre kerülő konferencia meghívója felkerült a

MACSE honlapra: http://www.macse.hu/society/felhivasok.php?id=132 [1]

> Feliratkozni is a MACSE felületén lehet, természetesen nem csak a

tagoknak: http://www.macse.hu/signum/belepes.php [2] (aki még nem
regisztrált,
> annak először a programba kell regisztrálnia).

Külön-külön nem tudom megtenni, ezért ezen és más fórumokon együtt
köszönöm
> meg a mindenkinek a gratulálását! Főként azért örültem a Pro
Archivo
> díjnak, mert ezzel a családkutatás témája is elismerést
kapott.

> Üdvözlettel:
> Ari Ilona
> == == == == ==
> Támogatott
csatolmányok:jpg, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~3 MB

> Levlista
fórum: http://forum.csaladkutatas.hu [4]

Links:
------