[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyvek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Okt. 17., K, 09:42:04 CEST

Kedves Tamás és Éva!
Sajnos nem ilyen egyszerű a dolog. A halálozás ugyanis nincs indexelve
(tisztelet a kivételnek, de ez még kevés).
Úgyhogy nincs egyszerű keresés.
Az első Béla születési napjától rá kell menni Ószőny halotti anyakönyvére
és keresni halálának adatait a következő Béla születése időpontjáig. Ha
nincs ott, akkor vagy nem ott halt meg, vagy elfelejtették beírni. (Ha egy
napon történt a születés és a halál, ez sokszor előfordul.)
Utána ugyanígy kell eljárni az összes olyan személlyel, akiről nem tudod,
mikor halt meg.
Majd folytatni azon településekkel, amelyek szóba jöhetnek. Macerás,
időigényes.

Az OSzK gyászjelentéstára is egy kincsesbánya, bár úgy látom, inkább a
tanultabbak és nemesek között:
https://dspace.oszk.hu/handle/123456789/663648

Üdv,
Anna