[Csaladtortenet 2] Hol volt, hol van Hadpataka?

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2017. Okt. 17., K, 17:46:40 CEST

Kedves Listatársak!

Itt egy részlet egy 1453. január 10-én  Máramarosszigeten kiadott
oklevélből:

"... Comitatum Maramarosiensem et depopulacionis possessionis nobilis Petri
Gerhes de dicta Zarwazzo, Hadpataka vocate in dicto Comitatu... "

Minden igyekezetem ellenére nem tudom azonosítani Hadpataka települést az
egykori Máramaros vármegyében és semmilyen nyomát sem találom annak, hogy
esetleg ma már nem létezik.

Minden segítséget hálásan fogadok.

Kutatásom melléktermékeként a következő oldalakra bukkantam, hátha másnak
hasznos lehet:

Magyar-ukrán helységnév-azonosító - Kárpátalja - névazonosító

http://ungparty.net/karpatalja/magyar-ukran-helysegnev.htm

Ukrán-magyar helységnév-azonosító - Kárpátalja - névazonosító

http://ungparty.net/karpatalja/ukran-magyar-helysegnev.htm

Üdv,

Csaba