[Csaladtortenet 2] kétszeri keresztelő

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2017. Okt. 19., Cs, 11:52:33 CEST

Kedves Balázs!

Egyik ok lehet, hogy a gyermek nem a lakhelyén született és az apa kérte,
hogy legyen beírva a másik helyen is. Ilyenre több példát láttam. (Ilyenkor
szokott megjegyzésben lenni, hogy "átadatott a xy eklésiának" stb).
Persze más ok is lehet.

üdv: Előd

Kedves Lista!

Mi lehet szerintetek az oka annak, ha valaki két helyen is szerepel a
keresztelési anyakönyvekben?

Fehér Ferenc és Kádár Anna gyermeke, Ferenc Eraszmusz 1825-ben született. A
nagymarosi és a verőcei anyakönyvben is szerepel a keresztelője. Ha
emlékezetem nem csal (most nincs előttem), akkor május 28-án és június 2-án
volt a két bejegyzés időpontja. A nagymarosi keresztelésnél is verőcei
lakhelyet jelölnek nekik és a keresztszülők neve is egyezik.

Köszönöm a válaszokat!
Balázs