[Csaladtortenet 2] evangélikus-anyakönyvek

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2017. Okt. 20., P, 14:30:08 CEST

Kedves Ferenc!

Kérdésed másokat is érdekelhet, ezért nekik is írom:

Az evangélikus egyházi AK-vek folyamatosan felkerülnek egy, az egyház
tulajdonában levő honlapra, ahol regisztrálás és fizetés után lehet
otthonról is kutatni, ez az, amit Őskeresőnek hívnak:

http://www.oskereso.hu/

Az előfizetési díja jelenleg negyed évre 5000 Ft, egész évre 18 000 Ft.

Megnézetem, még csak a Kissomlyó van fenn.

Ugyanakkor a keresést megkönnyítendő részletes (és előfizetés nélkül
megnézhető) információ van arról hol, milyen név alatt vezették az
anyakönyveket, hol vannak az eredeti AK-vek stb.

Üdv. Judit

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>