[Csaladtortenet 2] kétszeri keresztelő

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2017. Okt. 22., V, 00:24:28 CEST

Kedves levlistasok,

En azt talalom mar sokadszorra h egy szulopartol szarmazo gyerekek kozul van amelyik ketszer v haromszor is keresztelve van “par evenkent” ugyanazon faluban...
Forras a familysearch indexelt adatok, kep nem elerheto, igy szemelyesen nem tudom ellenorizni, h felreolvasas v mi lehet mogotte.
Ilyennel talalkoztatok, esetleg van erre magyarazat?
Koszonom,
Tunde

> On 20 Oct 2017, at 20:59, Babcsányi István <babciani at gmail.com> wrote:
>
> Kedves Anna!
>
> Ez az eredeti anyakönyv.
>
> Üdv
>
> B.I.

>>> levlista.theka.hu Levelezőlisták: Üdvözlet! Alább a(z)