[Csaladtortenet 2] kétszeri keresztelő

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2017. Okt. 22., V, 15:35:48 CEST

Kedves Zeteny,
Koszonom a tippet, meg csak ismerkedem a familysearch rendszerevel, es ez pl nem volt egyertelmu eddig.
Meglettek a felvetelek, es valoban kulon-kulon gyerekek voltak. Addig adtak kitartoan 4 even at ugyanazt a nevet mig meg nem maradt egy. Nem lehettek tul babonasak.
Tizbol het testvernek tulelni azert igy sem rossz arany.

Koszonettel:Tunde

Sent from my iPhone