[Csaladtortenet 2] származási jegy

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2017. Okt. 26., Cs, 23:58:24 CEST

Én úgy vélem a szülő otthon, vagy a kórház, klinika állította ki a
származási jegyet.
Mellékelek a linken egy példát:
http://www.centropa.org/hu/photo/rev-lajosne-szarmazasi-jegye

A "rosz" esetében nem tudom az minek a rövidítése (már ha nem helyesírási
hibával írt "rossz" akarna eredetileg lenni!) , de más bejegyzésnél a  "van
szárm.  jegye"  megjegyzés olvasható. Esetleg visszafelé kellene addig a
pontig keresni ebben az anyakönyvben, amikortól elkezdték először alkalmazni
ezt a rövidítést a megjegyzéseknél. Lehet hogy az első alkalommal még
kiírták a teljes kifejezést és csak utána kezdték el rövidítve használni.

üdv.
Péter