[Csaladtortenet 2] Harakóc (Harakovce)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2017. Okt. 28., Szo, 16:05:43 CEST

Kedves Tamás!
Nagyon köszönöm a tippet (gondolhattam volna rá, hogy ha Polyanócz filiája,
akkor ott keressem...), de sajnos nem jött be.
Valójában Kail (Keil?) Géza születési anyakönyvét keresném, hogy megtudjam
a szülei nevét. (1850/1851-ben született Harakóczon, Szepes megyében - a
19. században állítólag a Kail családé volt a falu.)
A felesége (Szakmáry Teréz) szül. anyakönyve csak indexelve van meg:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:KH8P-D7D
A lányáé (Kail Irma) rendben megvan:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RY2-9PPJ?i
=160&cc=1452460&cat=826703