[Csaladtortenet 2] egyházi anyakönyvek, hiányzó anyakönyvek, Alattyán

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2017. Okt. 31., K, 15:25:12 CET

Kedves Listatagok!

Elkezdtem feldolgozni néhány görög katolikus egyházi házassági
anyakönyvet (Biri, Nyírgelse, Nyíracsád, Nyíradony), csak mutató
szinten, valamint Geszteréd református házassági anyakönyvét 1832-
1895 között.

Érpatak, régi nevén Hugyaj görög kat házassági anyakönyvét sem a
mormon, sem az online adatbázisban levéltárban nem fogjátok
megtalálni, mert nincs fotózva. Ha igaz, akkor már a nyíregyházi
püspökség levéltárában van.

Akinek ezekből kell adat jelentkezzen nálam.

Besegítek egy másik kutatónak. Alattyán római katolikus anyakönyveiben
1770-ig megvannak az ősök.
Két nemes család van eddig, Balogh, és Sándor nevűek.

Van egy Sándor Tamás, aki 1772-ben született, apja Wolfgang Sándor.
Balogh Katalin 1803-ban született, apja János, és Nobilis.
Tud valaki ebben segíteni?

Más.
Emlékműveket kinek kell küldeni?
Valamint lefotóztam vagy 10 éve Nyíradony zsidó temető összes
sírkövét, de nem tudom elolvasni.
Tud ebben valaki segíteni?

Köszönettel
Zsolt!