[Csaladtortenet 2] Fw: Segitségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2017. Sze. 1., P, 02:32:56 CEST

Kedves Listatársak!

Mindenkinek nagyon köszönöm a gyorsan felajánlott segitséget.  Rájöttem, hogy az Internet Explorer-rel sikerül megnéznem a filmeket.  Azelőtt mindig a Firefox-ot használtam, és nem volt vele semmi gondom, de most a leirt problémám van továbbra is vele.  Ezzel viszont tudok élni, és ezen túl az Explorer-t használom.

Még egyszer hálás köszönet mindenkinek!