[Csaladtortenet 2] szikszói sírkő

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2017. Sze. 2., Szo, 11:50:39 CEST

Kedves András!
A sírkövön lévő kereszt szerintem a Szociális Missziótársulat jelképe.Az
első magyar alapítású női szerzeteskongregáció, mely  1908-ban alakult
hazánk szegényeinek megsegítésére.
http://szocmissz.hu/tortenetunk.html
Feltételezem a középső évszám (1921) a belépésének éve lehet. Esetleg az
ismerősöd érdeklődhetne az alábbi címen.
Üdv: Ili
*SZOCIÁLIS MISSZIÓTÁRSULAT*
1013 Budapest, Krisztina körút 61/a.
Tel: +36 1 487 74 55