[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Páli István oregpali at t-online.hu
2017. Sze. 7., Cs, 04:26:11 CEST

Kedves Emőke! Az evangélikus anyakönyveket az FS adatbázisban nem
indexelték, tehát az adatokat nem dolgozták fel, hogy kereshetőek legyenek.
1886 körüli születést kell keresni Tiszaföldváron vezetett evangélikus
anyakönyvekben vagy a polgári anyakönyvek házassági részében cc 1910-től az
esküvőket megnézni . Üdv.: Pista