[Csaladtortenet 2] Salt Lake City konferencia

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2017. Sze. 10., V, 06:17:00 CEST

Csak amiatt tettem fel én is repülőjegy keresőt, mert a családtörténeti
listára is érkezett info a nevezett konferenciáról.
Ha valaki MACSE-n kívúl is odamerészkedne,mert tud róla, és érdekli is,
 akkor találtam a "Pelikánnál" jobbat, szélesebb látókörűt, és
kényelmesebb, gyorsabb használatút, ez a legjobb. Nyilván változik naponta,
ami pedig  az egyesület részéről a résztvevőket illeti, azt tényleg a MACSE
jelenlegi vezetésének a dolga eldönteni.

https://global.cheapflights.com/search/flights-to-salt-lake-city/from-budapest/departing-2018-08-05/returning-2018-08-11/

Üdv:
Melinda