[Csaladtortenet 2] Nógrádi Papp és Komáromi nemes családok

Horváth Tibor horvathti at freemail.hu
2017. Sze. 12., K, 14:26:57 CEST

Kedves Kutatótársak! Kutatásaim során elakadtam a Papp János és Komáromi Mária házaspárnál. 1801 és 1814 között születtek a gyermekeik a Nógrád megyei Kisecseten (Magyarnándorban anyakönyvezték őket). Az anyakönyvek szerint mindketten nemesek voltak. Sajnos a házassági és születési bejegyzésüket nem találtam meg (a környező településeket is átnéztem). Egy nemes, özvegy Papp János meghalt Ecseten 1836.11.01-én 81 éves korában (1755 körül született). Ő vagy az általam keresett Papp János volt, vagy az ő édesapja. Magyarnándoron volt egy nemes Komáromi József Golenics Jozefa házaspár, akinek 1768 és 1779 között születtek gyermekeik, de nekik nem találtam Mária nevű leányukat.Egyáltalán nincs gyakorlatom nemes családok kutatásában. Az Interneten elérhető anyagokban próbáltam keresni, de nem találtam lényegi információt. Valakinek esetleg van ötlete, hogyan tudnék tovább lépni? Köszönettel: Horváth Tibor