[Csaladtortenet 2] Nagysármás

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2017. Sze. 13., Sze, 18:49:31 CEST

Tisztelt Listatársak,

A Maros megyei Nagysármás községről érdeklődnék. A wikipédia oldalon a következő írást találtam: "1894–1895-ben a magyar kormány a Teleki családtól megvásárolt, 3910 holdas birtokra 127 református magyar telepes családot költöztetett Veszprém vármegyéből, főként Adásztevelről, Balatonkeneséről, Rédéről, Nyárádról, Adorjánházáról, Tapolcafőről, Tótvázsonyból, Nagypiritről, Nemesvámosról és Kupról."

Engem ez a telepes lista érdekelne, főképpen, hogy Réde községből kik telepedtek át oda.
Ezzel párhuzamosan Nagysármás református anyakönyvei is érdekelnének.
Van ötlete valakinek, hogy ezt Interneten megtalálható-e valahol, mármint a lista és az anyakönyvek?
Üdvözlettel,
Imi

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj