[Csaladtortenet 2] népszámlálási kérdőívek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2017. Sze. 14., Cs, 19:58:37 CEST

Kedves Berci,

Valoszinu hiaba keresed oket, az adatfelveteli iveket az isszesitesek
elkeszitese utan elvileg megsemmisitettek. Az 1869-es nepszamlalas ivei
is allitolag veletlenul maradtak fenn (de azok sem mindenhol), kesobbiekrol
nemigen van tudomasom.
A Negyesi Gyuri altal irott 1941-esrol pl nem tudtam, a lakasosszeiras
megmaradt iveirol pedig hir is volt par eve a neten, meg talan a listan is.

Udv
Krisztian