[Csaladtortenet 2] Kazár

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2017. Sze. 14., Cs, 22:15:01 CEST

> Meg tudná valaki nekem mondani, hogy a kazári halotti anyakönyvi kivonatot
> 1895 szeptembertől 1906.ig  hol találhatom meg?

Az 1900-as helységnévtár szerint (http://konyvtar.ksh.hu/inc/kb_statisztika/helysegnevtar/1900/index.html) Kazár polgári anyakönyvezése Homok-Terennén történt.

A homokterennei házassági anyakönyvbe 1906 végén bejegyezték, hogy azontúl Kazár és Mátraszele önnálló anyakönyvi kerületet alkotnak, Kazár székhellyel:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPXS-QY?i=65&wc=92S6-BZX%3A40678701%2C43651301%2C40970801&cc=1452460

(Szőrszálhasogatás: nem anyakönyvi kivonatot találni, hanem anyakönyvet, egészen pontosan annak másodpéldányát.)

Ez a sor a Yahoo hüje okoskodása miatt lett idebiggyesztve. Meglátjuk, használ-e.