[Csaladtortenet 2] [MACSE: 16242] Hunyadytól / osztrák anyakönyvek on-line

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2017. Sze. 19., K, 08:56:31 CEST

Jól értem, h ebben az az újdonság, h indexelt linkek vannak a konkrét,
kereshető személyekhez (a Macse honlapján elérhető online keresőfelülethez
hasonlóan)?
Én ugyanis tavaly, nem kevés (ám izgalmas) időt szántam arra, hogy az
egyik, osztrák dédanyám felmenőit az 1600-as évekig felfejtettem az alábbi
ingyenes oldalon, ahol NEM teljeskörűen, de kézzel írt indexkönyvek
segítenek a keresésben:
http://data.matricula-online.eu/de/
Üdv,
B.I.

2017. szept. 19. 8:41 de. ezt írta ("Hunyady László" <
hunyady.laszlo at chello.hu>):