[Csaladtortenet 2] aulista

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2017. Sze. 19., K, 16:41:23 CEST

Köszönöm a válaszokat. Azt hiszem van különbség az aulikus és az aulista
közt. Az aulikus világos volt korábban is, de az aulistának a szokásos
jelentése (az egyházi tisztviselő, amit a gugliról felszedtem) kizárt, hogy
erre a személyre alkalmazható lenne. Az illető 1917-ben, amikorról a
bejegyzés származik, a Margit körúti katonai fogházban ült és onnan nősült.
Azt biztosan tudom, hogy nem volt semmi egyházi pályán. Arra gondoltam
hátha az aulikusnak van valami büntetőjoggal vagy -végrehajtással
kapcsolatos jelentése is.
Laci