[Csaladtortenet 2] népszámlálási kérdőívek

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2017. Sze. 19., K, 16:52:38 CEST

Kedves Lista!
Rákérdeztem a KSH-nál a számláló lapokra 1910, 20 és 1930-ra vonatkozóan.
Az alábbi választ kaptam:

"Az említett időszakban a KSH végezte a népszámlálást, az egyéni lapokat
megsemmisítették az összesítés után. A községi szintű összesítések az
Országos Levéltárban találhatóak."

UI:
Nagy kár........

Üdv
B. Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Harangi, Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,Koncz,
Koszecz, Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó,
Lengyel, Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente,
Péter, Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky,
Such, Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,