[Csaladtortenet 2] Polgári anyakönyvek Felvidék

Dr. Prokopovitsch László laszlo.prokopovitsch at prokopovitsch.hu
2017. Sze. 19., K, 21:42:42 CEST

Kedves Listatársak!

Én is ebben a felvidéki körben vagyok érdekelt, bár inkább Lubló (Ólubló), Gnézda, Szepesbéla, környéken. Minden információt szeretettel várok. A Prokopovitsch más írásmód szerint Prokopovics családot kutatom. A Korpnay, és Hellebronth családokkal való rokonságunk ismert.

Ha bárkinek van valami adata információja azt szeretettel várom. Sajnos az anyakönyvek az 1600-a évek végéről, 1700-as éveke elejéről a pestisjárvány miatt hiányosak.

Üdvözlettel

Prokopovitsch László