[Csaladtortenet 2] Esküvői meghívók

Ida ida.tamas at gmail.com
2017. Sze. 20., Sze, 10:16:15 CEST

Kedves Listalakók!

Édesanyám hagyatékát rendezgetve, legalább 30 db régebbi és újabb keletű
esküvői meghívót találtam. Butaság lenne ebből is a gyászjelentésekhez hasonló
adatbázist létrehozni? A személyiség védelme ezt nagyon gátolná.
Feltételezhetően többnyire új keletű meghívója van mindenkinek, de engem pl.
nem zavarna a saját esküvői meghívóm, nincs mit takargatnom. Találtam olyan
meghívót, ahol az apa neve is föl van tüntetve. Bizonyára nehezebb lenne a
beazonosítás, de ha valakinek a nevek megvannak, akkor az időpontot itt
megtalálná.
Vélemények? Nem sértődök meg, ha lehurrogtok. :-)))

Üdv
Ida