[Csaladtortenet 2] Dévaványai Halasy Berta / Szabédi Székely Rózsa / Udvardy Cherna Jenőné

kratky jeno kratky58 at hotmail.com
2017. Sze. 23., Szo, 19:16:19 CEST

Sziasztok !

Dévaványai Halasy Berta gyászjelentésén  szerepel a gyászolók között  wimniczki Kimakowicz Sándor és  neje szabédi Székely Rózsa.

Nekem a házassági adatokra lenne szükségem főleg a férjére ( 99%, hogy ebben vagyok érdekelt )  már hetek óta  ezt keresem , de nem jutok semmire.

https://dspace.oszk.hu/handle/123456789/262728

Mivel egy gyermek születését megtaláltam

 https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PCQ-94G7?i=497&wc=929T-W3J%3A40681401%2C43624001%2C41135701&cc=1452460

  Feltételezésem szerint az esküvő ez előtt történt.

Valamikor el váltak,  szabédi Székely Rózsa még kétszer férjhez ment, utoljára udvardy Cherna Jenőné volt.

https://dspace.oszk.hu/bitstream/handle/123456789/662615/4500004_03755_mormon.jpg?sequence=4&isAllowed=y

Minden hasznos információt, ötletet köszönök.

Üdvözlettel Kratky Jenő