[Csaladtortenet 2] Unokatestvér keresése

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2017. Sze. 25., H, 12:34:25 CEST

Kedves Kutatók!

Sok mindenről olvastam már a Levlistán, arról is, hogyan lehet megkeres/tet/ni valakit.
Én az unokatestvéremet keresem, akiről kb. 40 éve nincs hírem.

Voltam az itteni Anyakönyvi Hivatalban, adtak egy űrlapot, töltsem ki, néhány ezer Ft befizetése mellett elindítják a keresést.

A hiba: nem tudom az unokatestvérem születési idejét! E nélkül felesleges elindítani a keresést - ezt mondták.

Amit tudok: Antal Tibor sz.: Budapesten (melyik kerületben?) kb. 1952. körül (+-2 év)
Apja neve: Antal Pál; anyja neve: Takács Istvánné (Celli = Marcella). Lánykori nevét nem tudom.
Utolsó lakhelye: Bp. IX. Czuczor u. 10. fszt.

Kérlek Benneteket, adjatok tanácsot, mit és hogyan tegyek, merre induljak?
Köszönök minden segítséget.
Borsosné Magdi.