[Csaladtortenet 2] segítség

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2017. Sze. 27., Sze, 11:09:36 CEST

Igen, valószínűleg ragadványnév, de én azzal is találkoztam, főleg
birtokösszeírásokban, hogy az azonos nevűeket a feleségük nevével
különböztették meg, eléje ragasztva azt (pl. Kajcsos Skultéti József). Ez
akár átmehetett a következő generációra is, vagyis nem biztos, hogy a
feleségét hívták így, hanem lehet, hogy az apja feleségét.
NJ