[Csaladtortenet 2] segítség/ Szállási Szabó nemesek

Tamás Horváth holanyht at gmail.com
2017. Sze. 27., Sze, 14:58:12 CEST

1797 és 1850 között nemességet falusi csak 1815-ig kapott katonai
érdemeiért, előnévvel meg csak a Mária Terézia Rend megszerzésével. Egyik
kategóriában sem találkoztam ezzel a névvel. Jó lenne látni azt
anyakönyvet, ahol nemesként említik. Elképzelhető, hogy már korábban nemes
volt, de nem jelezték az anyakönyvekben. Ilyenkor nemesi felülvizsgálatnak
lennie vagy a megyei összeírásban szerepelnie kellett.

Üdv: Tamás